madicken

Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Bortgjord och Besviken

Av Malin - 8 april 2009 11:04

Hmm, vet inte riktigt vart jag ska börja. Vill känna att jag kan skriva allt här, men jag vill inte bli allt för personlig..


Iaf, den person jag har trott mig känna under 20 månader visar sig nu vara en helt annan människa. Känns ganska hemskt faktiskt. Jag förstår och accepterar att känslor försvinner och förändras. Men jag försår och accepterar INTE att man ska behöva bli elak mot den som inte har gjort något fel. Det är fullt normalt att bli ledsen och arg när man får reda på vissa saker.. FULLT NORMALT!! Inse felet, säg förlåt, och så kanske det blir bättre.


Igår fixade jag håret.. Nu är det lockigt, färgat och slingat.  Ska se om jag kan ta en bild sen Emma :-)

Jag är jättenöjd med färgen och allt, men längtar tills lockarna har lagt sig liiite ;)


Letar ju lägenhet för fullt nu, känner att jag inte har något tålamod. Önskar helst att jag hade hittat en förra veckan, men det tar ju lite tid. Men jag vill bara gå vidare nu, få mitt eget och flytta ut!! Slippa detta..

Passande nog så är favorilåten nu "Moving On", känns som att jag aldrig kommer tröttna på den..


Ska "snart" boka tid till tatuering :-)





 
 
Ingen bild

Charlotte

8 april 2009 19:12

Men gumman, vad har hänt?? Vi kan väl höras snart? Ta hand om dej, tänker på dej!! Stora KRAMAR!!

 
Ingen bild

Moster

19 april 2009 19:49

Hejsan lilla Tjejen! Jag hörde av din mormor för ett litet tag sedan att Martin och du inte var tillsammans längre. Ja, tyvärr så kan det bli så...... Kärleken kan ta slut, man ändrar värderingar och anat som påverkar förhållandet. Men som du skrev, för det mesta så kommer alltid de sämsta av sämsta sidorna fram är man sedan ska dela på bohaget. Tro mig jag vet!! Men det blir ju inget bättre av. Hoppas att du snart finner dig en bostad och att du kan komma vidare i livet, snart...... Har tänkt att maila till dig när jag hörde att ni inte var ihop längre, men...... Har ändå tänkt på dig. Det är inte förrän i dag som jag är inne på din blogg, så jag har haft att läsa minsann. Må så gott du bara kan!!! Miljarder kramar från Moster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards