madicken

Direktlänk till inlägg 4 september 2009

Sista lördagen med jobb

Av Malin - 4 september 2009 10:06

Sen är jag ledig två lördagar :) Ska bli så gott..


Igår var jag duktig och sprang 4 km. Inte lika mycket som jag brukar, men bättre än inget :) Nu när jag inte äter så mycket så orkar jag inte mer. På söndag är det match, sista träningen denna veckan. En liten promenad imorgon med Malena, men det är ju inte träning på samma sätt :)


Har ju satt upp ett mål innan semestern, vill gå ner 5-7 kg innan det är dags att visa sig på stranden. Sen i måndags har jag gått ner 1,7 :) Så detta ska jag klara :)


Ikväll blir det nog bara att jag tar det lugnt, ska hem till mamma och pappa för att hälsa på.. Alltid trevligt att träffa dem.


På tisdag ska jag nog göra en sak, men det får ni veta då om jag bestämmer mig för att göra det. Lyssnar ju för mycket på mina föräldrar så inte säkert det blir av, de kommer INTE tycka om det..


Hej så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards