madicken

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Malin - 22 oktober 2009 00:28

Jepps, imorgon lamnar jag tillbaka bilen. Fort dyrt att ha den en vecka till, Bonnie har sagt att jag kan lana hennes om det behovs :)


Imorse gick jag upp 8.30, inga barn i huset ju :) Akte och handlade hem lite mat med Bonnie. Maste saga att hon inte ar sa bra pa det har med mat.

Vi akte och hade lunch igen med Nicole pa hennes skola. Sen borjade hon grata nar det var dags for oss att ga. Nar man grater sa brukar man bli varm (jag blir det iaf), sa da fick Bonnie for sig att hon ar sjuk sa Nicole akte med oss hem. Men hon ar inte sjuk, har lekt hela dagen.


Sjalv sa stack jag till stranden en timme, med tanke pa hur mycket jag har brant mig sa bestamde jag mig for att det rackte :) Far val sta ut med att jag inte har sa mycket farg nar jag kommer hem haha..

Sen blev det kopcentret. Kopte dock inte sa mycket denna gangen. Har bestamt mig for att komma hem med lite pengar over. Men sag idag att en del jag har kopt nu ar pa rea och det tycker jag inte om..

Hade sett fram emot manga skor och klanningar, men har mest kopt traningsklader. Far se till att de anvands flitigt nar jag ar hemma, det behovs.


Hahaha, jag holl pa att do av skratt innan idag. Tror dock inte att Bonnie var lika road. Jag satt vid datorn, Bonnie pratade i telefon och Sara var ute och lekte naken. Efter ett tag hor jag Bonnie skrika "Nooooo Sara!!"

Hahaha, da har Sara bajsat ute och sen lekt en massa med det. Halva hon var tackt. Tur hon inte stoppade det i munnen, det gor hon ju med allt annat.. Urk


Nu ar Bonnies van Kurt har och hjalper Nicole med att gora iordning en pumpa. Kommer bli sa bra sa ;)


Hej sa lange..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards