madicken

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Malin - 28 december 2009 20:56

Nu är julen över ännu en gång. Jag längtar heeela året och sen försvinner den innan man ens hinner blinka :(

Var hos föräldrarna 23:e-27:e. Mysigt att vara "hemma". Hade såklart med mig Madicken och hon trivdes verkligen superbra. Hon får ju inte sova med mig här hemma, men unde julen sov hon hos mig varje natt. Gosigt..

Hon var ute för första gången, och så fick hon känna på snön.

  


Det blev frukost med föräldrarna på morgonen. Runt lunch kom bror hem, sen åt vi god god julmat!

Alla satt, som vanligt, och fixade med de sista rimmen så fort vi hade en chans. När det var fixat så hamnade julklapparna under granen som detta året inte alls var så fin.

    


Kalle Anka klockan 15 som alla andra år! Ingen jul utan Kalle! Sen spelade vi julklappsspelet som slutade med att pappa satt med alla klapparna.


Jonas hade fixat ostron som vi skulle äta innan julklappsutdelningen, behöver jag säga att jag inte smakade det?!


Sen var det dags! Tror detta var tredje året med rim, blir förvånad när någon får till det riktigt bra. Men om inget annat så får vi iaf goda skratt.

Detta är vad jag fick:

 


Jobbade sen på lördagen och söndagen. Passade även på att kolla lite rea på söndagen. Blev några linnen och en tröja. Får se om jag hittar mer på onsdag när jag och Malena ska till Väla :)


Nu ska jag läsa min bok jag fick, Jenna Jameson- Att älska som en porrstjärna. Har läst 100 sidor av 900 och än så länge är den bra.


Godnatt 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards