madicken

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Malin - 11 mars 2009 12:19

Just det har jag varit denna veckan. Man blir lite besviken när man inser att man har fel :-(


Igår var jag hos Madelene och pratade lite. Passade även på att baka till fredagsfikan på jobb :-) Gjorde en Bountykaka som jag tyvärr inte blev helt nöjd med. Smaken är det inget fel på, men den ser inte ut som den ska :-( Aja, så länge den smakar bra så..


Ikväll är det dags för fotbollsträning, har inte varit där på evigheter känns det som. Kände ju ett tag att jag inte vill fortsätta, att det inte var kul. Men när vi spelade i söndags så tyckte jag att det var riktigt roligt! Så nu ska skorna på igen så får vi hoppas att jag tycker det är lika kul ikväll :-)


Lite bilder från igår.. Medans jag bakar så lagar Madelene lyxmiddag (korv & makaroner).

Av Malin - 11 mars 2009 12:15

Jag ska slå vad med en på jobb om vem som vinner Melodifestivalen nu på lördag. Jag har vunnit två år i rad så jag vill ju att det ska bli tredje gången gillt nu! Men jag vet inte vem/vilka jag ska välja!!


Står mellan Sarah dawn Finer och E.M.D Vem/Vilka ska jag välja?!?!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards