madicken

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Malin - 15 mars 2010 10:25

Måndag igen och strul direkt med nyaste kunden. Dagen kunde börjat bättre såklart men det löste sig rätt bra :-)


I fredags hade jag och Malena en liten myskväll efter träningen. Det var längesen vi hade det så det var trevligt. Kollade på "Deadline" men det var inget att ha..


I lördags var vi på Marina Plaza med jobb 10-18, en liten kickoff med arbete och information. Det avslutades med middag och sen slängde jag mig in i taxin som körde mig till Freedom. Där kollade vi på finalen. Fel som vann enligt mig då jag höll på Salem Al Fakir.

Sen blev det en liiiten utgång, men det var bara bra att jag kom hem tidigt ;-)


Vaknade igår med en hemsk huvudvärk, kan bara inte förstå vart den kom ifrån?! :) På dagen blev det en 2-timmars promenad med Malena. Underbart skönt ute och gott att få lite frisk luft.


Fick en bild av Charlotte igår på min tavla som hon jobbar med nu

  

Jag kommer få det såååå fint i min nya lägenhet!! :D


Ikväll är det dubbelträning. Spinning och Kettlebell så tur att träningsvärken från i fredags nästan är helt borta nu.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards