madicken

Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Detta kommer inte att gå bra

Av Malin - 22 mars 2009 17:26

Ska börja med att berätta att vi vann idag med! Tredje gången gillt :-) Vann med 4-0. Var äckligt nära att göra mål! Grrr, hoppas på att det snart går.


Jaha, då var det söndag. Martin ska bo hos sina föräldrar nu i två veckor medans jag ska försöka bo själv. Som det känns nu så vet jag inte ens om jag kommer klara mig till imorgon. Vill verkligen inte sova själv, har inte gjort det på ett år nu. Kommer kännas ensamt och tomt :(


Igår var vi och kollade på "Slumdog Millionaire". En riktigt bra film! (Håller helt klart med dig Charlotte). Denna kan jag varmt rekommendera!  Även första gången på länge som jag inte somnade till en film, jag var inte ens i närheten. Det måste ju betyda att den var bra :)


Nu har jag precis tvingat i mig lite yoghurt, mår lite illa. Ska nog lägga lite pussel snart och vänta på att One Tree Hill ska börja...


 
 
Ingen bild

Anneli

23 mars 2009 18:44

Fasen va gött med vinst igen! På söndag får jag pallra mig till strövels och titta! =) Var bara tvungen att kommentera ditt senaste inlägg.. Jag kan inte heller sova själv om det råkar bli så. Jag brukar också somna till filmer, ÄVEN på bio, men när vi såg slumdog så sov jag INTE alls! Jag lägger också pussel, fast jag lägger mitt i köket, på köksbordet! =) Tyckte bara det var lustigt!!
KRam å haj!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards