madicken

Alla inlägg under mars 2009

Av Malin - 2 mars 2009 10:00

Nu har de ju börjat spela Melodifestival-låtarna på radion. Detta innebär att när det väl är dags för finalen så har man ju hunnit tröttna på sina favoriter. Mina favoriter är : Måns "Hope and Glory", EMD "Baby Goodbye", och så Sarah "Moving On", hoppas hon går vidare på lördag. Om hon gör det så kommer hon ligga etta på min lista under finalen.

Och när jag ändå pratar om detta så kan jag ju tillägga att jag missar finalen! :-( Tycker jag inte alls om!! Men vi har tackat ja till en fest så jag hoppas innerligt att det blir en rolig kväll!

Av Malin - 1 mars 2009 19:05

Hej hej


Var ju i malmö igår och kollade på melodifestivalen. Det var trevligt och tiden gick snabbt. Men vi satt längst upp på sidan, fick lite svindel. Höjdpunkterna var helt klart Sarah Dawn Finer och Darin när han sjöng "Se på mig", så bra så!!

På väg därifrån träffade jag min kusin som jag inte har sett på 9 år, och sen träffade jag en tjej som jag brukade leka med när vi var i sommarstugan. Henne har jag nog inte träffat på minst 5 år. Trevligt :-)


När vi väl kom hem så somnade jag ganska snabbt, vaknade dock en timme senare och mådde skit!! Mådde riktigt dåligt, gick in på toa och lade mig dubbelvikt på golvet. Trodde verkligen att jag skulle börja kräkas, men jag slapp det som tur är. Väckte Martin som hämtade tabletter till mig och lyckades sen efter många om och men att somna om. När jag sen vaknade i morse mådde jag inte heller bra, men jag bestämde mig ändå för att åka till Friskis och vara med på Vasaspin. Hade lite magsmärtor men jag försökte att inte tänka på det. Efter dryga 4 timmar spinning var det klart!! Wooohoo, de tog en massa kort under tiden så kanske att man hamnar på deras hemsida.. :-s


Nu kollar jag reprisen av Melodifestivalen :-) Snart är det dags för Darin.. :-)


Lite bilder från igår.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards