madicken

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Stranden x 2

Av Malin - 15 oktober 2009 01:30

I LOVE THE BEACH!!

Men ibland ar det faktiskt lite trakigt att vara dar sjalv. Korde iaf till Piren i Naples for att kolla lite, langesen jag var dar ju! Maste vara 3 ar sen. Dar ar sa underbart fint! Gick ut pa piren (bild) bland alla fiskare for att kolla efter... Delfiner. Gick lange och sakta men sag ingen, men nar jag var pa vag tillbaka sa fick jag minsann se en :) och sen kom det en till. Sa fina djur!


Efter tva timmar korde jag tillbaka till huset. Passade pa att ringa mamma och pappa for att saga hej. Pratar inte varje dag som innan, men varannan :)

Sen korde vi for att hamta Nicole vid skolan, och sa blev det stranden igen. Bonnie och Sara lekte pa stranden medans jag och Nicole befann oss i varma, varma havet. Varfor kan vi aldrig ha det sa varmt dar hemma?!

Spenderade tva timmar dar sen korde vi hem. Kanner att jag ar valdigt varm pa ryggen men annars ar det okej :)


Har inte riktigt bestamt mig for vad jag ska gora imorgon. Kanske shoppa for en gangs skull?! ;) Da kanske du far hora nagot om skor Gith :) Svart att hitta det har, bara sandaler overallt..


Imorse nar jag tog min promenad sa fick jag aven se en alligator. Tog ett kort men har inte orkat fora over det.. De kan verkligen komma at en direkt om det vill, finns inget som hindrar dem.


Goodnight!


ps. Horde forresten att det ar riktigt kallt hemma ;) ds.


Nicole och jag pa stranden

                                                  
                     


Naples Pier


   

                            Delfin :)


  



















Jag pa en av mina morgonpromenader


 
 
Patrik

Patrik

15 oktober 2009 01:45

Jätte fina bilder:)

http://putteisback.blogg.se

 
Malena

Malena

15 oktober 2009 09:58

*AVIS*!!!!!!!! gud Malin när man ser de bilderna blir jag ännu mer ledsen att jag inte kom in.... F-n asså.... varför blev det såhär! Idag hade vi varit på väg till Orlando.... :(

MEN!!! NJUTA MALIN BARA NJUT!!! =) Det är ju helt underbart där! O fina delfiner, gud så härligt o se!
*puss på dig vännen*

http://malenarosenberg.blogspot.com

 
Ingen bild

Amanda

15 oktober 2009 10:50

Hej snäckan.
Hade jag haft pengar så hade jag åkt över till dig :)
Så mysigt det verkar, jättefina bilder.
Här får man skrapa rutorna på morgonen, hörde på tv att det ev. ska komma snöblandat regn på fredag. (var dock tv4).
Alligator...ingen bild, nähä....ingen bild....hmmmm...hihi
(ta det försiktigt )

Bamse kram på dig.

 
Linda

Linda

15 oktober 2009 12:34

Åhh vad härligt du verkar ha det!

http://lsh.blogg.se

 
Ingen bild

mamsen

15 oktober 2009 16:13

Ja jag är i alla fall inte avunsjuk. Förstår inte alla dessa kommentarer. Vattnet är varmt - man blir inte ens när svetten rinner- utan att man gör nå´t? Varmt - måste dricka massa vatten för att inte få ont i huvét. Smörjer man sig sig för dåligt - ja då ska man dessutom ha ONT.Nääää tacka vet jag att huttra och skrapa bilrutorna. Gå till jobb. Bli irriterad- finns alltid nå´t. Titta på Bönderna där en verkar.... lite bortkommen kanske.
Ha en superhelg i Miami så hörs vi
puss puss

 
Ingen bild

mamsen

15 oktober 2009 16:55

PS Klart jag är avundsjuk DS
Vad trodde du?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards