madicken

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Im good at this!

Av Malin - 15 oktober 2009 23:26

Mamma kallade mig for shopaholic haromdagen. Forstar inte vart hon far det ifran?!

Imorse tog jag min vanliga morgonpromenad, lika varmt och skont som vanligt. Sen duschade jag och bestamde mig for att sticka till Miromar Outlet. Ralph Lauren, Lacoste, Calvin Klein, Gap, Esprit mm mm..

Hade sett fram emot en vaska pa Calvin Klein, men de hade ingen snygg. Men det blev iaf en planbok dar :)

Och sa blev det ett paraply (ocksa CK), tre jeans (Levi's), en mystroja&mysbyxor, Stovlar, strumpor..

Lovade mig sjalv att jag skulle komma hem med 3 par jeans, nu kommer jag hem med minst 4 par :) Men har tva veckor kvar haha..


  


Jeanskjolarna och den svarta trojan ar fran haromdagen nar jag och Bonnie var ivag. Resten ar fran dagens inkop. Blev aven lite smink fran Victorias Secret. Far se om jag kanske kan hitta ngt mer dar, men det verkar daligt tyvarr.


  

Denna ar till Malena ;) Hon har pratat lange om att vi skulle dit, sa jag fick offra mig idag :)


Nu sitter jag och vantar pa att klockan ska bli 21 har sa jag kan se Grey's!! Trodde de var langt fore har men det skiljer visst bara 1-2 avsnitt sa det ar ju bra.

Sen ska jag forsoka somna efter det for imorgon aker jag till MIAMI :):):) Ska halsa pa en kompis som jag traffade under mitt ar har.

Sa aker runt 12 imorgon och sa kor jag hem pa sondag kvall. Om det blir som planerat sa blir det utgang imorgon och sol pa South Beach under lordagen. Ska bli skoj och skont att komma ifran en helg. Sen ar det ju 1.5 vecka kvar :)


Har ar tva bilder pa underbara Sara fran imorse nar vi busade. Hon posar sa fort kameran kommer fram haha.. Vi lekte Tittut nar jag tog ena bilden.

    


Vi hors nar vi hors, blir nog inte att jag skriver forrens sondag kvall..

Ha det sa bra ;)

 
 
Ingen bild

Linda

16 oktober 2009 08:05

Låter som om du har det underbart!
Och vilken liten solstråle på bilden.. ta med henne hem! :)
Mycket shopping, känns som om du har att göra.. hehe mkt fint! Fast vi har ju alltid vetat att du varit bra på att shoppa!!
Stora kramar från mig, saknar dig!

 
Ingen bild

mamsen

16 oktober 2009 09:06

Var glad du är bra på nå´t. Men det är en dyr hobby - jag vet. Nu får du ge dej ett tag. Du får leta Victoria secret till mej i Miami. Se till att få ett par toppen da´r där. Stranden och några goda drinkar. ( är inte avundsjuk - tro inte det).
Vi ska ju ha vår traditionsfest på lördag. Så det blir att baka äpplepajer och blåbärsmuffins + allt det andra förstås så det bir nog fullt upp.
det är ju Gåsafotboll oxå så om tiden och orken finns går jag kanske ner och tittar en sväng. Jonas ska ju vara med.
Ha nu en underbar helg så hörs vi
Pussis pussis

 
Malena

Malena

16 oktober 2009 10:22

ÅH vad kul Malin att du hittar så mycket roligt o shoppa ;) Önskar jag vart med på Miromar, saknar de butikerna! Fick du ätit din pasta där? Tack för caffet ;) haha Såg smarrigt ut! Hoppas du får det härligt i Miami!! Så hörs vi när du e "hemma" igen. Puss o kram

http://malenarosenberg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards