madicken

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Malin - 11 maj 2009 20:12

Var ute och gick med Malena precis, 45 min och en liten sväng till havet.. Mysigt, mysigt. Under tiden pratade vi om vår resa till USA, som jag längtar!! Vill boka biljett nu ju :-)

Lite bilder från promenaden. Gick förbi när några killar tränade och kände ett behov att ta detta kortet :-) 


Av Malin - 11 maj 2009 09:07

God morgon!


Jag var i min lägenhet igår med lite lådor och ser då att allt som han har lämnat fortfarande är kvar i lägenheten! Upptäcker också att ugnen är sönder och att han inte har städat! Grrr, riktigt irriterad. Försöker få tag på min hyresvärd men det går inte så bra..

Har även köpt mina första saker till lägenheten :-) En pläd och ljusstakar. Igår var jag även iväg och köpte ett barbord som ska hämtas på lördag.

På lördag ska även allt annat flyttas. Det tråkiga är att jag kommer inte kunna göra iordning vardagsrummet innan soffan kommer. Vet inte riktigt hur jag ska ställa den än. Aja..


I fredags hade jag en myskväll med Malena. Roligt att ses igen :-) Ska bo hos henne denna veckan med, sista veckan nu.

Var och kollade på vår fotbollsmatch i lördags och vi vann med 1-0 :-) Så efter 4 matcher ligger vi 2:a i serien, men mycket kan hända.


Igår var en riktigt slapp och skön dag med 2 promenader, film och skitsnack.


Lite bilder: Allt skit som är kvar i lägenheten, Malena som kränger chips, Malenas katt Lexi.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards