madicken

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Malin - 15 maj 2009 17:14

Wiiiieee, imorgon är det dags för mig att flytta! Äntligen! Vet om att jag inte kommer komma iordning på länge, men ska ändå bli så härligt :-)

Kommer dock sakna att bo hos Malena, trevligt med sällskap ju. Men snart ska vi ha en riktigt myskväll med film och god mat. 


Har suttit på sälj idag på jobb, ska göra det nu i två veckor. En ledig dag nästa vecka dock :-) 

 Tiden har gått snabbt idag, vilket gillas. Får väl tacka L som sitter brevid, hon har underhållt mig lite. MEN, hon sa också en sak som blev väldigt fel. Jag sa att jag skulle gå lite med J på vägen hem, så är det en som frågar  "ska du lägga dig i diket?". Nej, jag ska hoppa framför ett tåg.. Då säger L "Stackars chaufför".. inte "nej, men sånt skämtar man inte om" nej nej.. ;-) 


nej, nu kommer snart pappa och hämtar mig hos Malena. Sen , som sagt, blir det upp tidigt imorgon! Lär väl hålla på hela helgen, men det gör inget. 


Ha en trevlig helg! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards