madicken

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Malin - 19 januari 2009 19:04

Medans pappa och Martin jobbar för fullt med tv:n i sovrummet sitter jag i soffan och "roar" mig med detta.

Den ljuva musiken från borren riktigt skär in i öronen. Känner att jag börjar bli hungrig, kanske ska börja med maten snart? Ikväll blir det tacos, mums mums. Skulle blivit tacopaj med kyckling, men kom på att mamma har pajformen så det får bli nästa vecka..


Dagen på jobb har gått hyfsat fort och har varit ganska smärtfri. Förutom att det nu befinner sig massor av bläck på mina fina fina jeans. Ganska klantigt att klia sig med en bläckpenna med kulspetsen ute. Tur vi har tvättmaskin :-)


Nej, ner till tvättstugan, laga mat och sen somna till tv:n. Tycker jag låter som en bra idé.

Tack pappa för hjälpen idag, så hoppas vi att tv:n håller sig kvar på väggen :-)

Av Malin - 19 januari 2009 09:22

Även om jag igår såg att det regnade och snöade så tänkte jag inte på att det nog är halt på morgonen efter..


Cyklade på som vanligt till jobb, upptäckte efter ett tag att det var jäkligt halt ute. Var som ett täcke av is på vägarna. Cyklade försiktigt och klarade mig ända till jobb, men där föll jag pladaskt. Hade precis skrattat lite åt J som bara gled åt sidan. Men som man säger, skratta bäst som skrattar sist. Otur.

Slog i knäet lite, men det ska jag inte gnälla över. Det som var värst är att det kändes som att jag hade kissat på mig, mindre roligt.


Nu har jag en hel arbetsdag framför mig. Skulle egentligen gått på spinning ikväll, men pappa kommer nog och hjälper oss med tv och hallmöbeln :-)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards