madicken

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Malin - 28 januari 2009 20:55

Känns som att denna veckan har gått väldigt snabbt.. Snart helg :-)

Det har hänt lite på jobb idag, tyvärr kan/får jag nog inte skriva det här nu.. Men "spännande" att se vad som händer imorgon.


Ska kanske ut på fredag med jobb, ska bestämma det imorgon. Alla ska dit förutom jag och Linda, så nu börjar vi också bli sugna. Som Linda sa idag, vi är svaga människor haha..

Är egentligen bjudna till Martins morbror så jag kommer nog ha lite dåligt samvete om jag säger nej till det nu.


Träffade Madelene efter jobb idag. En snabb fika nere på stan och sen cyklade vi hem. Jag kommer verkligen sakna dig vännen när du lämnar oss i skåne!! Du betyder verkligen jättemycket för mig! Men jag vill självklart att du ska må bra och vara lycklig! Och så ser jag fram emot breven :-) Love you


Träning imorgon?! Förhoppningsvis. Kanske springa ute? Annars blir det nog spinning. 

Ska först till optikern och lämna tillbaka mina glasögon. Fick nya för en vecka sen men ser inget med dem. Bra va??


Tråkig som jag är så är det snart dags för sängen. 


Så, God natt :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards