madicken

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Malin - 20 januari 2009 20:11

Denna dagen har känts som en lång dag. När jag kom en låg där en lapp i köket. Det är en skiss på det nya köket som komma skall :) Ser riktigt fint ut! Fler skåp, vilket jag ville ha. Det enda vi reagerade över är att det finns inget skafferi och inget städskåp, vilket vi har nu. Ska maila om det imorgon, vi vill iaf ha skafferi. Ska se om jag kan scanna in det imorgon på jobb.


Har precis kommit hem från maxi. Cyklade dit och handlade det mesta för veckan. Blir två nya rätter denna veckan, ska bli spännande. Kycklinggryta på fredag och Tacopaj på söndag. 


Kollar på "Cheaters" nu. Ett väldigt tragiskt program egentligen, men underhållande.. För er som inte vet vad det är så är det ett program där man kan ta reda på om sin partner är otrogen. Han/Hon blir förföljd och filmad.. Kan inte vara roligt..


Nej, tyvärr inget roligt att berätta idag så nu ska jag fortsätta kolla på det lite till och sen hoppa in i duschen.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards