madicken

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Malin - 7 februari 2009 14:41

Detta var ju inte alls meningen. Cyklade ner till stan för att köpa cider och kanske lite smink. Slutade med att jag kom hem med cider, 1 töja, 2 skjortor och två linnen. Men tröjan och en skjorta var ju faktiskt på rea :-)


Har satt cidern på kylning så den är kall ikväll.Har kollat färdigt på det sista avsnittet av OZ, slutade inte som jag ville :-(


Nu ska jag städa, har lovat att göra det typ hela veckan.. Ooops.


Sticker till Hyllinge sen ikväll för att fira Freedom som fyller 25 idag! Hoppas på en riktigt trevlig kväll..

Kanske ses ute sen..


Bilder på kläderna jag köpt :-)

Rosa skjorta- rea på MQ

Svart skjorta - Gina Tricot

Grå tröja - rea på Esprit

Av Malin - 7 februari 2009 10:23

Jaha, då var man uppe igen och har en hel dag framför sig.

Martin är och jobbar nu så jag är hemma helt själv :-)

Finns både för- och naktdelar med att han jobbar. Fördelen är att det är nästan enda gången jag får vara för mig själv i några timmar. Naktdelen är att jag aldrig kan sova ut ordentligt. Vaknar alltid av hans väckarklocka, minst 2 gånger. Inte så trevligt. Plus att idag var det en jäkla fågel som kvittrade non-stop i minst 30 minuter!! Inte lätt att somna då! Till slut fick jag lägga ena handen över ena örat för att få bort kvittrandet och kunde då somna igen. Så nej, jag har inte sovit så jättebra. 


Men men, nu ska jag äta frukost och sen måste jag ner till stan en liten runda. Måste köpa cider till ikväll, och så kanske lite smink..



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards