madicken

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Malin - 22 februari 2009 16:25

Hej hopp


Idag vaknade jag 9.30 Har varit inställd på att träna fotboll idag men hade fått ett sms av tränaren att det var inställt idag. Så det fick bli spinning 60 min istället. Nästa helg kan jag inte träna fotboll för då är det ju VasaSpin. Anmälde mig till det idag, men jag undrar om jag har gjort rätt?! Lär ångra mig när jag är där om inget annat..


Håller på att tvätta nu, sen ska jag diska undan innan det är dags att laga mat. Imorgon början arbetsveckan igen, sista veckan som säljare..


Känner mig ganska seg nu. Har varit hos mamma och pappa idag med, mest för att lämna tillbaka bilen. Hann även inom Madelene och säga hej till henne på jobb. Snart dags för henne att flytta ju, kommer bli tomt.


Mån - jobb+styrketräning

Tis - jobb+spinning?

Ons - jobb+spinning?

Tors - jobb+Promenad med Malin?

Fre - jobb+styrketräning?

Lör - Jour på jobb+ träffa tjejerna på kvällen

Sön - VasaSpin+VILA


Många frågetecken under veckan som kommer, men förhoppningsvis kommer det se ut som ovan.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards