madicken

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Malin - 9 februari 2009 22:08

Jag har bestämt mig för att utmana mig själv lite detta året. Sen vad det blir får vi se längst med vägen. Jag vet att jag vill bestiga Kebnekaise, men det lär ju inte bli detta året i alla fall.


Men en utmaning jag ska ta mig an är spinning i en längre tid.  Jag väljer mellan tre saker:

Vasaspinn = Man börjar spinna när vasaloppet startar och sen cyklar man tills det att första man går i mål. Detta tar mellan 4-5 timmar. Man cyklar 55 min, vilar 5, och så kör man på så till slutet.. Naktdel - det börjar kl 08.00 :-(

 Trippelspinn = Tre spinningpass i rad. Först börjar man med ett 60-minuterspass och efter det är det två 45-minuterspass. Naktdel - Man slutar 20.15 så det är inte säkert att jag hinner hem och bli färdig till Grey´s Anatomy kl 21.00 :-(

Lilla Vättern - Man spinner 5 pass á 45 minuter. Naktdel - Vet faktiskt inte..


Men som det ser ut nu så kommer jag köra trippelspin nästa onsdag och sen Vasaspin 1/3 (tror jag).


Lär vara helt jäkla slut efteråt men jag ska minsann klara!! Vill inte behöva skriva här att jag mesade..


Nej, jag ska klara det!!

Av Malin - 9 februari 2009 16:07

Har lite beslutsångest nu angående träning denna veckan. Jag har börjat känna att jag vill träna varje dag nu, men det vet jag ju att det går.

Skulle tränat idag, men så funderar jag på dubbelpass imorgon, och då vill jag inte träna idag.. pust

Onsdag kan jag inte träna för då ska jag träffa Madelene och äta kinamat :-)

Aja, vi får se. Kanske bara blir en liten promenad ikväll. Det är ju i alla fall något!! Ska iväg och handla mat sen med. Hoppas på några nya rätter denna veckan. Köttfärspaj blir det i alla fall :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards