madicken

Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Helt slut - "Vasaspinn"?

Av Malin - 2 februari 2009 18:58

Dagen på jobb har gått väldigt snabbt idag tycker jag. Jag har suttit och sålt på förmiddagen, vilket gör att det går snabbare.

Stack iväg och tränade direkt efter jobb. Det blev spinning idag, fick sista platsen så jag hade tur. Men tugnt var det. De ska nog ha "Vasaspinn" vilket betyder att man spinner från det att vasaloppet startar tills det att första personen har kommit i mål. Detta tar ca 4-5 timmar. Funderar på om jag ska göra det eller inte. Bara för att utmana mig själv.. Aja, vi får se när det kommer mer information om det :-)


Ska in i duschen nu och rensa tankarna lite samtidigt. Mycket i huvudet nu...


Sen bli det mat och OZ:-) Martin är hos en killkompis ikväll så jag ska bara mysa ner mig i soffan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards