madicken

Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

En liten smäll på näsan :-)

Av Malin - 4 februari 2009 08:15

Jag var så glad igår när jag fick reda på att jag skulle ha mina vanliga sysslor idag. Men imorse fick jag reda på att så blir det inte. Men men, jag ska nog klara av en dag till här haha.

Känns som att alla blir sjuka nu, inte roligt alls. Och jag ska minsann inte smittas! Jag ska hålla mig frisk.


Var väldigt trött imorse när jag skulle gå upp. Och när jag väl kom ut så kändes det ovanligt mörkt och trist. Tur att man har musiken i öronen hela vägen till jobb.

Har upptäckt att jag tänker väldigt mycket när jag cykar till och från jobb. Detta på gott och ont. Har börjat tänka väldigt mycket på senaste tiden. Vad vill jag göra med mitt liv? Hur kommer framtiden se ut? och så mycket till..


Tyvärr så kommer jag inte fram till så mycket, får mest lite ångest.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards