madicken

Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Finally Friday

Av Malin - 6 februari 2009 17:05

Äntligen! Me like Fridays :-) Dagen på jobb har varit riktigt seg idag. Varför är det alltid så att sista timmen känns som en evighet?! Aja, jag är hemma nu i alla fall.

Ska snart gå och byta om och göra mig iordning. Ska ju på dejt med Malena ikväll ;-) Ska bli riktigt roligt att träffa henne igen. Kan inte komma ihåg sist vi träffades helt själva. Vi kommer nog ha en del att prata om. 

Längtar redan till en söt, god drink att ha i min hand.. Har längtat efter den hela dagen, känner att den behöva haha. 

Sen så får vi se vad som händer efter maten. Det enda jag vet nu är att jag ska sova ut imorgon.. Tänk att det är nästan det enda jag längtar efter så fort det blir söndag kväll, att det ska bli helg igen så jag får sova lite :-)


Ha en trevlig fredagskväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards