madicken

Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Det blev inte som planerat

Av Malin - 15 februari 2009 20:33

Jaha, då var denna dagen nästan slut..

Men det ska faktiskt bli roligt att komma till jobb imorgon. Jag ska sitta och sälja på förmiddagarna nu i två veckor. Petra ska vara borta så jag ska ta hand om hennes kunder. På eftermiddagarna ska jag vara i labbet som vanligt.


Det blev ingen badminton idag, jag har inte mått så bra. Fick lägga mig ett tag innan då jag mådde illa, hoppas bara det inte kommer mer nu. 

Det blev heller ingen god köttgryta då tiden inte räckte till. När det gäller tidsplanering så är vi inte så bra. Får bli i veckan istället. 

Men det blev fiskbullar istället och det är ju nästan lika gott det :-)


Nu ska vi kolla på "PS.I love you" innan jag somnar.


 
 
emma

emma

24 februari 2009 20:17

visst är den bra filmen?
har boken oxå, den är dock snäppet bättre.
har nog aldrig bölat så mycket till en bok!

http://memmeungen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards